忘记是个好习惯

爱瓶邪,不入圈

海客书

“至族长”


“距地好似唔记得你喔,靓仔到厶friend果个


(翻译:他们很好,族长)


嘚sie辣你,鬼叫你懒个唔lie办嗮野,hold住个监唔好出来辣


(翻译:你安心守门吧)


甘年个show厶阿嫂啊,唔洗体住果个烂鬼TVCC one


(翻译:电视不用看太多)


出年自己log翻出来辣,阿嫂厶free搵你啊,宜家人地笔知几多人追啊都唔洗你办晒也甘齁住人地啦,死死地地比几粒金莎霖下好过


(翻译:明年就回来吧,吴邪快没有时间了)


哦其实可以代劳噶,不过比人唔会就不好辣,哦其实都几想同阿嫂好好king哈,笔竟带住面具过日子真似好唔舒服。欸,鬼叫你似我地个龙头老大咩!(翻译:那时,我会去接您,尽早完成使命)


新年咯个蔗!自己冲下凉训辣!你在个青大门后边食翻滴新鲜嘎蘑菇,小心到时候厶人色啊!


(翻译:好好照顾您自己)


辣,新年好好地地唔好到处黑人憎,靓唔似错,到处招摇就唔an辣,好似我这样的都低调啦!是唔是!?


(翻译:新的一年您依旧沉稳低调,我们族人都好好向您学习)


到里度唔讲乜野,自己好好照顾自己,阿嫂都唔知会唔会跟人地又靓仔又多钱又低调果个走左,得翻你自己重乱来,应住点辣!


(翻译:至此不再多言,您一定好好照顾自己)


“ 张海客笔”


———————————————————————————————————


“万奴王,他真的是这样写的吗” 



评论(2)
热度(9)
©淡淡的蛋蛋 | Powered by LOFTER